Top latest Five وب مهر Urban news

Wiki Article

خود مردم این درایت، آگاهی و هوشیاری را دارند كه نگذارند اولاً كسی بر این حركت آنها سوار شود كه بخواهد ادعای رهبری حركت آنها را داشته باشد، ثانیاً با اصلاح بعضی از اشتباهاتی كه ممكن است به وجود آمده باشد جلوی سوءاستفاده بعضی از آقایان و بهانه دادن برای سركوب را بگیرند.

رهبر فقید انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) سی سال پیش در روز ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هم‌زمان با شروع دور تازه‌ای از جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در لبنان در پیامی، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» تعیین کرد و عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی را به همبستگی اسلامی در این روز بزرگ به منظور حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فرا خواند.

در باب آینده سیاسی هاشمی، این گزینه هم مطرح است که ایشان دیر یا زود از مناصب انتصابی اش کنار گذاشته می شود. شما چه نظری در این باره دارید؟

آن کسی که دیدیم اصلا عبدالله مومنی نبود؛ فقط یک پوست و استخوانی بود که تعادل روحی و روانی و قدرت حرف زدن وایستادن و راه رفتن نداشت. هیچ چیزی از عبدالله نمانده است».

در مواردی عدم درج مهر شرکت در کنار امضای افراد مجاز از طرف شرکت می‌تواند برای دارندگان امضای مجاز مسئولیت شخصی ایجاد نماید.

با وی درباره آینده سیاسی هاشمی و فشارهایی که این روزها بر او و خانواده اش وارد می شود، گفتگو کردیم. زیباکلام احتمال دستگیری مهدی هاشمی را اثر اعترافات متهمین حوادث پس از انتخابات، منتفی می داند.

برای تغییر مهر شرکت و اطلاع رسانی به بانک چطور باید نامه بنویسم ؟ رهنمایی میکنید ؟

بزرگترين مرجع دانلود اسکريپت اسکريپت ها – اسکريپت – script – قالب – افزونه – پوسته – پلاگين

    امکان ایجاد تغییرات آنی در پنل مدیریتی توسط مدیر مثلا با یک کلیک موجود یا ناموجود کردن یک محصول

باشد که آیندگان نگویند مهدی کروبی با فشار و تهدید و بزن و ببند کوتاه آمد و پا پس کشید و درخانه خزید و صدای حق خواهی اش کوتاه شد. که اگر شما ندانید، دیگران میدانند که در سابقه مهدی کروبی، نه تنها فشار و تهدید و محدودیت و محصوریت کارساز نبوده و او را در پیمودن راهی که تشخیص داده سست و لرزان نکرده ، که محکم تر نیز کرده است.

در اين ميزگرد در خصوص مسائل مختلف از جمله آسيب شناسي ترويج علوم انساني غربي در دانشگاه‌ها، پيامدهاي سياسي و اجتماعي تبعيت نخبگان و فعالان سياسي از نظريات غربي بدون توجه به شرايط عيني ايران، آسيب شناسي حوادث و رويدادهاي عرصه مطبوعات در دهه اخير، آينده جريانات و جناح هاي سياسي و برخي مسائل و حوادث اخير بحث و بررسي شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اسکريپت ها می باشد.

هر شرکتی پس از ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها باید اقدام به تعیین دارندگان امضا مجاز نماید. پس از تعیین دارندگان امضای مجاز شما موظف هستید در بیشتر… ارسال دیدگاه

نگذارید که نیروهای مسلح و شبه نظامی بعد از فرمانروایی بر عرصه سیاست و طبابت، به فکر دخالت در کار قضاوت بیافتند و قله ای دیگر را به مفتوحات خود از پس انتخابات ریاست جمهوری دهم بیافزایند و کار را از این که هست خراب تر سازند. همچنین به شما توصیه می کنم تا در این فضا که مطبوعات آزاد به لطف دادستان معزول، در محاق توقیف فرو رفته اند مگذارید که برخی مطبوعات و قلم به دستان که به زعم خود درکار حمایت از اسلام اند و به زعم ما اما در مسیر اهانت به اسلام، بیش از این در حاشیه ای امن، دریده سخن بگویند و عدالت خواهی را به محاق برند و آرزویی دست نیافتنی جلوه دهند و گاهی با زبان ارعاب و گاهی نیز به زبان اهانت، چهره های انقلاب را هدف هتاکی خود سازند.

Report this wiki page